.:kärlek


Trogen bloggläsare som jag är hittade jag denna för en dag sen och vill också svara på dessa mysiga frågor.. hehe som att ni inte redan vet men ändå! <3

Vad heter ni?
Henrik och Elin

Hur träffades ni?
På systembolaget där vi jobbade ihopa.

Hur länge har ni varit tillsammans?
I lite mer än ett år

Bor ni ihop?
Nej, tyvärr gör vi inte de :(
Såkallade särbos

Har ni barn?
Nej inte än på ett tag men de kommer minst 3st.

Har båda körkort?
Jajjemensan men jag är värst och har till ochmed C berhörighet

Kommer du ihåg er första kyss?
OM jag gör, på morbergs.....

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det vad han. underbar känsla!

Vem är äldst?
Jag är äldst, hela 6 månader äldre.
han är mitt lammkött, mohahaha

Vilka stjärntecken är ni?
Jag stenbock
och han lejon

Vem är längst?
Han med sina ca 175
och jag på 165..

Vem sjunger bäst?
Jag fast de är fan inte fint de heller. (men i bilen låter de bra......)
men tror han kan nog han med?!

Håller ni varandra i handen på stan?
Nej man kan väl förfan gå själv....
nej skämt och sido KLART vi gör.

Vad har ni gemensamt?
Jobbet, arbetskamrater, vänner, humor,
gillar att göra saker, att de händer grejer och att vara ute i naturen.
Spela gitarr (fast de var ett tag sen), virka, båda är otroligt dåliga förlorare (kan inte riktigt spela spel tillsammans) envisa m.m.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja vi jobbade tillsammans.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej jag blev först rädd för honom.
men sen smälte jag, världens mest omtänksamma människa!

Har ni nån speciell låt?
Yeees Donna Lewis - I Love You Always forever.
och så finns de fler låtar som kopplar tankarna till honom!

Har ni stora framtidsplaner?
Ja klart vi har, bo tillsammans, resa, barn, giftemål allt. :D

Har ni gråtit i varandras famnar?
Jaa OM jag har gjort så blödig som jag är
och han i min med <3

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej inte än. men det kommer =)

Vilket är ert bästa minne?
OJ de finns många!

Vem lagar bäst mat?
Han, han är grym på att laga mat!
fast jag kan jag med.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Lagar mat, äter gott, pratar massor, bakar, myser och bara är

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
JAA massor av pussar ska de vara!

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Nej ca 30 minuter ifrån varandra. bodde då på olika sidor av
norrtälje.

Blir du lätt svartsjuk?
Njaa jaa nej, lite. men inte lätt.

Brukar ni bråka?
nej förtusna, här diskuterar vi tills vi löst problemet.
finns ingen anledning till att bråka.


Elin <3 Henrik!

nu ska jag skicka in ansökan till polishögskolan så får vi se hur det går med det.
sen ska jag åka in till norrtälje. får nog säga hej till henrik en snabbis och sen blir det staden
med frida och carolina. lurre dejt och sen träna.
kvällen ska tillbringas hemma. i soffan. ryggläge. godis. tagga för att jobba imornbitti.
och lets dance på tv. kalas bra de!
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0