.:plugg

Ja sitter med mitt "paper" som man ska skriva. de ska vara klart i slutet av nästa vecka men alltid bra att börja i tid då jag känner att de är lite krångel. ena gången känns de kalas bra att de inte allt är svårt att skriva ihop något och sen andra studen blir de stopp och de känns kalas svårt. de står still. men tror att om jag nu far iväg och tränat med Jossan och sen plockar upp fialotta och åker mot Tove så ska de nog blir bra. får bearbeta allt jag läst och gått igenom idag. kanske poppar upp den super problemformulering när jag tar i som tusan på grymet :)
hoppas på det. förövrigt så längtar jag tills ikväll. ska bli super mys att träffa Tove och Sofia. är ju inte allt för ofta vi tre ses. MYS och massa pratpratprat. de behövs!

(dock blir det självklart att man kanske börjar att prata om vissa saker eftersom att det typ är genom han som jag lärt känna dessa underbara människor. och jag är ju såklart nyfiken och vill veta om de träffat hans nya osv osv. men egentligen vill jag inte ha något med honom att göra. vill inte prata om honom. men ändå vill jag de för jag är nyfiken i en strut. vet inte varför men känner ändå så. de har gått ett och ett halvt år sen det hände men ändå har de ristat sig fast hos mig. har absolut inga känslor för den människan kvar. MEN alla spår och allt ont som skett, trodde aldrig i hela mitt liv att en människa kunde ståra en annan så hårt! jag har de mycket bättre nu, har bytt upp mig obekrivligt mycket punkt. men de är nog något jag måste acceptera, för jag har ju kvar de underbara som fortfarande umgås med han också. och hans lillasyster, världens finaste och viss släkt till honom. jaa jaa då vet ni de och jag fick lätta på mitt hjärta)

imorgon skall det pluggas ännu mer som sagt och de bästa.
TRÄFFA HENRIKhenkahänkypänkyhenjikhenkikärlekälsklingpockosötsnyggfinastevackrastesnällaste
världensbästaochmestomtänksammaste min KILLE!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0