.:sjuk i magen

hela helgen har gått. den har varit kalasbra men ändå pissdålig.
fredagen var leeeedig de var fredag och jag var plugg och jobbfri. kalasskönt. for till norrtälje, träffade Frida och Carolina och fikade på landkrabban,mys. sen gick Frida och jobbade och jag och Carolina tog och till mormor och morfar för att träffa moster Stina som också var där. fikade lite till och snicksnackade.
tanken var att jag skulle träna sen men jag skolkade och åkte hem till mor och far. käkade sallad och sen fick vi besök av grannen som kom över.
kollade lite lets dance och hade en skön hemma kväll. sov.
lördag morgon kl5 var de -22 grader här hemma. tänkte kläder PÅ, mycket kläder på och de var tuuur. för när jag kom till norrtälje och lundins var de minus 29 grader och lastbilsjävlen starta inte. aa de var rent  ut sagt en skitdag på jobbet. inget fungerade som det skull. mycket irriterande. bärgare fick komma och starta bilen åt mig. mot slutet av dagen fick jag ont i magen.....
hemn och byta om. mot sthlm med familjen, bowling och middag. riktigt trevligt och mysigt. dock förlorade jag bowlingen mog henrik :( dåligförlorare som jag är. men skyller på klotet. hahaha
hade fortfarande ont i magen från och till och knnde inte äta ordentligt. skit tråkigt med tanke på att vi var på restaurang. fick i mig lite men de kom upp lika fort både fram och bak :( hem för att sova och friskna till.
trodde jag. söndagen. lastbilen startar inte. dagen är mindre bra med saker som inte fungerar. ONT i magen.
hem och ligger på soffan iförhoppning om att magont ska släppa men inte de. kan inte äta något för så fort något kommer ner i magen gör de ont. och de onda förflyttar sig runt i magen. får feber och skit ont i huvudet :(
ryggläge i soffan som gäller heeela söndagen efter jobbet. och inte nog med det.
tro de eller ej men jag bajsar på mig. shiit något är feeeel med magen om man gör de. hahaha skrattade åt de.
vet inte vad som hände men men. idag måndag känns de lite bättre. känner mig lite seg och energin är borta.
har ingen anning om vad de är för lurigt som spökar. de gör mig lite orolig med tanke på att jag har ont i magen och vet inte varför. lite frustrerande!

kollade på solsidan igår. och shiit han Ove. han stör mig så jävla mycket. de är inte roligt. han är bara jobbig.
sen var de big brother start. kul att se tycker jag. den ena är ju dummaren än den andra och de har verkligen blandat hejvilt med folk. men jag hejjer iaf på han Simon från norrland. han verkar ju iaf ha några hästar i stallet, alla andras hästar är fan helt lösa...
ska göra mig på ett försök att ta mig till skolan. har precis ätit lite frukost och de känns än så länge bra i magen (peppar.peppar)




Mathilda baxa mina solögon på bussen =)
och Henrik ser ut som ett proffs när han kastar klotet.
vill lägga upp fler bilder. men pappas dator vill inte riktigt läsa mina bilder, sen stora datorn går de inte att ladda
upp från och min dator är väääääärldens segaste. suck!
ska göra mig klar. har fortfarande inte fått ont i magen =)

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0