.:skola

Dagens händelse än så länge var att jag fick åka polis bil till skolan, de är inte varje dag man får göra de och inte alla som får de heller. hade riktig tur. stod och väntade på bussen och precis innan bussen kommer åker pappsen förbi med en kollega så får åka med. rooowligt, man känner sig som ett barn och de är skit kul att åka med!

Väl i skolan var de dags för genomgång och utbildning i SPSS de nya dataprogramet vi ska arbeta i.
och såklart. min dator är ju SÄMST ska jag kasta den lågt utav bara helvete och stampa på den. för den är SÅ SEG och inte nog med det när jag skulle installera programmet blir de ERROR. galen blir jag. så får be om hjälp här på skolan imorn för han som kan har gått hem om inte henka kan hjälpa mig sen vill säga.
tur att dem har programet i skolan på deras datorer så jag kan sitta där ett tag nu.

väntar på henrik. ska hem och laga mat och mysa med honom <3
men han är i skolan till 19. tur att jag kan hämta nycklarna innan han slutar och börja laga mat.
sen ska han springa också. inte mycket tid som vi ses. men de är lätt värt och en natt tillsammans med honom tackar jag aldrig nej till.

imorgon är de skola igen. ännu mer som ska in i huvudet.
vi ska ju skriva en rapport sen också på 25 sidor. men de ska nog gå bra.
och mitt i tentaveckan åker jag till fjälls ju. men min grupp är samarbetsvilliga så vi fixar de innan jag åker
de är verkligen GULD värt så man kan slappna av på skidresan.

idag är de bara 21 dagar kvar tills vi åker till sälen..
hejdundrans så kul de ska bli!

pratade med hulten och andersson på chatten idag också. de befinner sig i australien, dem har sol och gottit inte alls avvis nej nej, men snart är jag också där :)
med tanke på de som hänt på nya zeeland och som jag så fia skrivit på fejjan. att ännu en naturkatastrof.... världen är fan påväg att gå under, den pallar inte mer. de är lite läskigt. bara de inte sker där jag eller någon nära till mig är! eller ja överhuvudtaget vore de ju gott om vi slapp alla hämsta katastrofer och bara hade de kalas!

nej ska försöka göra lite nytta.
ha de kalas/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0