.:de går bra nu

jaa allt rullar på som vanligt, jobb, träning, skola och massa annat skoj som händer.
imorse var jag upp kl5, iväg till jobbet och jobbade till kl 12 sen vidare till gymmet, körde kondition och styrka. 1,5h var jag där så nöjd är jag allt. och hoppas på lite träningsvärk imorn iaf. ska dit igen imorn efter jobbet.
ikväll ska jag träffa brudarna, skulle planerat fjällen men de blir inte så, de får blii till veckan, jag vill verkligen boka något nu så man vet att man kommer iväg. hoppas de löser sig iaf.

imorgon jobb igen, träning och sen till min kärlek för god middag och mys. på måndag ska jag träffa systeryster också, mysdag!
finns inte så mycket mer att säga. har fått lite idetorka tror jag, vad ska jag skriva?!

jaa jaa trevlig helg <3
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0