.:Fx

tar mig en paus i detta skrivande för att ladda med te och skriva mer snart igen.
sitter som sagt med min hemtenta som jag lyckats att få Fx på.vilket innebär att jag måste komplettera. och de jobbiga är att jag vet inte hur man får göra när man kompletterar. får man skriva om hela skiten eller hur beteer man sig? nåja de ska fan gå vägen.
är iaf riktigt irriterad på denna tant som rättat min hemtenta som säger att det är rörigt och spretigt och att de måste kopplas mer. okej jag håller med om EN sak att probelmformuleringen ska kopplas med till diskussions delen ja okej, men RESTEN då. de är bara ORDBAJS från hennes sida känns de som. som att hon skriver de bara för att. jaa jag vet att hon är läraren och hon vet bäst. men jag håller inte med. nej. punkt slut!

i torsdags åker jag till henrik. fick träffa honom igen efter att han varit i sankt anton i en vecka. torsdagen och fredagen har varit underbara dagar. men ni har vi sagt hej då igen. han åker till portugal tidigt imornbitti. vill inte! när han kommer hem är jag i sälen. jaa jaa så är de ibland och vi får längta ännu mer, längta ihjäl oss efter varandra! världens finaste och bästaste henrik <3

har börjat med vår rapport i skolan också. så veckan som kommer då blir der verkligen till att plugga. måndag tisdag och onsdag kommer istortsätt att bo i skolan då. för klart ska de bli. på torsdags morgonen rullar bilen mot SÄLEN tillsammans med carolina kikkis frida och frida. kommer bli kalas!

nej dags att återgå till plugget. och tuur att jag belönas med att träffa mina flickor ikväller!
juste. jobbade på systembolaget igår också. och jag tycker de är så kul. var länge sen sist. så i sommar hoppas jag på att de blir lite jobb där också. ska snacka med pågenchfen.
ha en trevlig helg!
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0