.:madeleine AKA kenny

kollade nyss in kusinvitamin madeleine lillis majken kennys blogg och fick tårar i ögonen.
KOM HEM FÖR FAAAAN. saknar dig så in i katten HAJJAR DU DE ELLER?! :)
tycker du är ute och far tokmycket. men förstår, tycker du att de är skoj och är lycklig som jag vet att du tycker och är så ska du göra de. de är heeelt rätt vi andra tråkisar sitter här hemma i norrtälje och ruttnar.
du är mig allt coowl och bäst bryden. glöm inte de! men SAKNAR jag dig så in ihelvete MYCKET!
men snart är de maj och då ses vi! <3


KÄRLEK! /E.


Kommentarer
Postat av: Kenny

Naaaw nu blir jag rörd!!! Har inter sett inlägget förens nu!!! Du vet jag saknar dig med bästa du!! och nu är det på slutspörten här i alpe och jag kommer hem mot sthlm den 6 maj är jag i norrtan med min skåning så du får träffa honom med!! puss och kram saknar dig!!

2011-04-04 @ 20:58:09
URL: http://mfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0