.:soool

Jajjemensan idag skiner solen, tänk att så lite kan göra en SÅ glad.
sitter i träningskläder och är taggad. ska in på spinning med jossan och har fått lånat mammas spinningskor så de känns bli gott! sen ska jag hämta en bok på badhuset som mikaela lämat till mig, en tur ned på staden och sen hem och städa, plugga och göra sig klar för kalas. eddie fyllde ju år igår så ska di på kalas idag. trevlans!
dagen kommer bli mycker bra, är ju ledig från skolan. eller ja behöver iaf inte vara i skolan ska läsa en del här hemma. vi satt kvar rätt länge igår och skrev PM och hade ADHD tid som Fanny kallade det. haha härliga tjejer de där jag har i min grupp. de är kul i skolan. vi har kul tilsammans, tur jag har dem annars hade det varit jobbigt tror jag. iaf dagen kommer bli kalas tror jag.

förutom att min henrik är i sankt anton och jag saknar honom redan mega mycket, han åkte igår. kommer hem nästa vecka på tisdagen och sen är han hemma i fyra dagar och sen åker han till portugal i en vecka på träningsläger och när han kommer hem då är jag i sälen. så jaa de blir inte så mycket vi ses dessa veckor. men men, man måste ju längta, dock tycker jag att jag längtar ihjäl mig. men bara att vänja sig om han ska flytta till USA i fram tiden så. iaf, de löser sig. jag tänker positivt och de här blir skiiit bra!

nej mot norrtälje, jossan och cyklen! <3
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0