.:tisdag

Sitter i skolan och ska plugga. ska göra klart opponeringen känns ganska så bra hoppas att jag hinner en bit idag och lite imorn och sen lite på torsdag för då har jag heeeela fredagen frii! :D
Fick iaf träffa henrik igår. ett efterlängtat återseenede. som jag längtat efter den människan. kvällen var iaf UNDERBAR!
jaa sitter som sagt i skolan och SKA plugga men de blir ju lätt så att jag hamnar på andra internetsidor. ooopps. men ska ta tag i det nu.
sen blir det norrtälje en sväng. henrik ska till massören och jag ska TRÄNA :D
ikväll ska jag laga mat till min kärlek medan han tränar och sen blir de mys.
imorgon ska jag till solna och fixa mina naglar. GRATIS. kan ju inte bli bättre.
ha de gott
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0