.:Göteboooooooooorg

Nu är jag framme i Göteborg :) resan ned gick kalasbra! Sov typ hela vägen, tänkte jag skulle plugga men de gjorde jag inte.... Knake blir på hemvägen! Nu väntar jag på bussen till Hulten så ska jag få se hur han bor, kanske träffar på Arvingarna de är ju därifrån :) ska väl träffa Andersson sen också och imorgon då kommer alla andra, kalas kuul ;) Igår var de skola och sen mys hos Henrik inmana träning, Henrik åkte på sin träning och jag sprang 8km, sjukt fint att spring där förbi Karlbergs slott och bort längst vattnen :) är riktigt Nöjd med mitt långpass. Har träningskläder med mig så de kanske blir en sväng imorn på morgonen!? Efter träningen igår gjorde jag choklad bollar och gjorde tacos till mig och Henrik namnam... Jag har även provat de nya kex choklad smakerna, banan och choklad smaka skit, hallon och choklad helt okej inte så mycket hallon smak och den med blåbär den var godast :) Måste också säga att göteborgare är så himla trevliga och hjälpsamma :) Jag gillar Göteborg skarpt! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0