.:pluggapluggaspringaspringa

pluggaplugga springaspringa De är typ så denna vecka ser ut. de är PRIO på plugget och springningen. de ska pluggas massor, har 6 sidor till på tentan att skriva. men de känns ganska så lungt, fast jag har de jobbiga kvar, de som tar tid så vi får se hur det går.
Springningen går sådär- jag vill springa FOOOOOOOOORT super fort, lika fort som Henrik men de är inte riktigt rimligt. men iaf man kan ju drömma. som jag sa till Henrik idag, jag önskar att jag var en gubbe i The Sims och att man kunde välja som egenskap att jag var bäst på att springa. men ska fan få ner min tid på 2 km massor så att jag har marginal kvar och att jag kommer komma vidare till nästa uttagning! vill man så går de som mammsen alltid säger :D och de ska bli så också!
var ute och sprang nu på kvällen för imorse öste regnet ned och sen var de sool så väntade med de, men de skulle jag inte gjort. hellre svettas ihjäl av solen än att bli uppäten av alla dessa mygg. de är Maj och de är redan massor av dem. jag MÅSTE gå till apoteket och köpa något så de inte äter upp mig!
Helgen har varit fart fylld. de har varit bröllop och shiit så fin bruden var! de var jättefina tillsammans och jag fick trårar i ögonen när jag såg dem! VACKERT och KÄRLEK! jag och Maria serverade hela kvällen de gick bra trotts att jag tappade bestick två gånger, haha men jag bjuder på de. lite pinsamt men men!
tycker ändå att de flöt på bra hela kvällen. somnade gott vid 01 sen.
upp kl 9 för att göra sig klar för konfirmation. Alicia konfirmerades i norrtälje kyrka. Inte allt för ofta man går i kyrkan så de var kul. och suuper god smörgåstårta och fika sen!
Fredagen tillbringade jag tillsammans med KENNY. hon har nu lämnat Sverige än en gång, denna gång för Korsika. Saknar henne redan, men tiden kommer gå fort. Snart ses vi inge. vill verkligen komma ned och hälsa på. men vi får se kanske kan klämma in en resa, den som lever får se :D
Imorn blir de så klart PLUGG och SPRINGA, har lång pass imorn 7km!!!
och sen mot kvällen ska jag leka med mina kussar Emelie och Carolina. vi ska hem till Emelies och hennes killes hus och kika, skratta, prata skit och mysa! de blir trevlans. men måste ha lite små pauser och saker att längta till när man pluggar!
På onsdag blir de plugg i skolan med Fancy och säga hej till kärleken en snabbis! måste få en liten dos Henrik iaf!
sen på torsdag har jag faktiskt lunchdejt med honom!!!
jaa de blir nog trotts allt en kalas bra vecka trotts massor med plugg och springa!
nu ska jag dricka te!
/E.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Heeeej Grogster!! Du vet jag saknar dig med!! Har du tid över KOM NER!! Har installerat mig här nu, badat i havte och i Poolen, så du kan ju hälsa Frida att jag har badat hahaha! Bamsestorakramar!!! Kenny Starfighter!

2011-05-24 @ 09:29:58
URL: http://Mfire.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0