.:rättegång

Är på väg till skolan nu. Igår var vi på rättegång, riktigt intressant och lärorikt! Men den misstänkte var ju helt kokkobahia!!! Så idag efter föreläsningen ska vi renskriva de vi skrivit ned och göra en rapport av det hela! Efter skolan ska jag till Henrik! Mys! Sen blir det träning och sen mer mys! Känner mig så taggad och glad, igår testade jag springa 2km på tid för att se hur de gick, på polistesterna har man 10 minuter på sig. Jag tog de på 10.20 cirkus! Målet är att ta de på 9 minuter! Tur har jag att min pojkvän springer på elitnivå!! Han kan göra mig till en bra löpare, här ska tränas! Intervallpass och distanspass :)) De kommer gå bra de här! Testade harres test som man också ska göra, som en lite. Hinder Bana och då har man 16 sekunder på sig och pappa tog tid på mig och ja gjorde de på 15.04 kalasbra ju :) ska öva på att dra en 77kr docka 15meter också! Nej nu blir det föreläsning! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0