.:Äntligen kommer bilderna från Sälen

image117

Nu är vi äntligen i Sälen jag och kusinvitamin min! Känns grymtskönt trivs som fisken i vattnet..Har lämnat henne ensam där uppe ett par dagar då jag är hemma på snabbvisit, åter på lördag igen så de går så bra så, hon sa att hon var ledsen att ja skulle åka, och jag saknar henne redan..känns skit konstigt när vi inte ses på bara en dag..min andra hälft!!

Nu kommer bilder från, min lägenhet, arbetskamraterna, rumskamraten Clara, på kusin så klart och på alla andra ja jobbar och lever med och så alla kalas bilder!




Nej orkar inte mer, de kommer fler bilder sen!
Puss o hej /E.

Kommentarer
Postat av: Mfire

Äntligen lite bilder!!!

2007-12-29 @ 11:42:17
Postat av: Tuschi

Okej gud va roligt! skönt att du fick me henne upp, men du får nog massa fler kompisar också :) Va fin du va i dina kläder där de står Elin på ;) haha. Men fick du va hemma nåt över julen eller? God jul å gott nytt förresten! :)
Jag har ju lov, men har en stor uppgift och en tenta nästa vecka, så jag måste hålla på lite me det, men jag har ingen lust alls :(
Japp flyttar 12 januari, sen e de let´s dance :D ska bo i sollentuna hos min farbror me familj, lite närmre stan iaf..
Kraam på de

2008-01-01 @ 19:40:13
URL: http://tuschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0