04.15

Idag gick jag upp i ottan kan man ju i alla fall säga! kl: 04.15.. Ack ack..mycket jobbigt med tanke på att de bidde en sen kväll med pyret igår..kollade på den senaste och sista Beck filmen, den var bra, action men slutet gillade jag inte så värst...Nå, upp klockan tidigt för att bege sig till jobbet och jobba öppning. Fungerar ju ändå mycket bra när man väl är där, jobbade på till klockan 14.30 då jag slutade! Då tog jag mig i kragen och sa upp mig, eftersom att jag ska flytta upp till Sälen över vintern och så, känns grymt skönt att få slippa stället MEN kommer juh sakna alla sköna, roliga, underbara, söta och otroligt snälla medarbetare där uppe :( men vem vet kanske kommer tillbaka :P

Just nu känns det i alla fall BRA! Ska bli mycket spännan de att få flytta upp till fjälls i några månader och prova något nytt, bo i kolektiv, bli bäst på skidor och snowboard, köra massa skoter och bara ha de myys..Så är de ju timat med Pyrets utlandsmission..=)

image69
image70

Hoppas också på att min Luran kommer med mig till fjällen så vi kan Garva åt allt och alla, hur ska jag annars klara mig? hmm...bra fråga..

Nej ikväll blir det till att glooo på Idol, blir mys kväll hemma med mamma och pappa, framför nya tv:n!

Simma lungt, vi SES!
Kraaaaaam /E

Kommentarer
Postat av: Tuschi

Men hallå fan va kul att få se din blogg! :D De e så bra me bloggar för då har man lite koll på va folk gör, om dom skriver om det villsäga! :) Men du, fan va bra me sälengrejen! Shit va najs, jag skulle också vilja säsonga i nåt fjäll, asnajs ju att kunna åka skidor å snowboard så mkt! FETT! Jag vill med! Och väldigt bra att passa på medans mannen din är iväg! Superbra! Va e de för jobb du fått?
Hoppas allt är bra me dig annars! Puss kram

2007-10-13 @ 00:03:06
URL: http://tuschi.blogg.se
Postat av: Tuschi

Åh va roligt! Liftvärd verkar rätt kul asså, se massa folk ramla i liften! ^^ haha nejrå, men det gäller att klä sig varmt bara ;).
Hm jo plugget går väl sådär.. känns stressigt och oförberett för tentan som är snart, men ah, vi får se. Pojkvännen är Ferran! ;) vet inte hur jag ska förklara för dig vem det är. Hm, vet du vem veronica är som gick estet i samma kull som jag? De e hennes lillebrorsa iaf, fast han e lika gammal som mig, men hm.. han e ju me på några kort här i bloggen om du kollar runt :)
Ja jag ska göra det om jag vet att jag har en stund över! De e alltid så mkt man ska göra när man e hemma och tiden bara rinner iväg :(. Men jag kanske kommer åka hem oftare nästa kurs, så då får man ju mer tid :)
Puss kram

2007-10-13 @ 13:13:37
URL: http://tuschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0