.:Julen

Jaa då var julen över.. tog lång tid innan de kom men tog bara några sekunder så var den över igen..men den var lyckad och huur bra som helst med massa kuliga julklappar! Tusen tack ALLA!
Jag fick en soda streamer hur bra som helst med tanke på att jag missbrukar LOKA annars.. sen fick jag en platt tång, visseligen har jag redan ganska så platt hår men de är skit bra! Och de roliagst och bästa fick jag av min sambo Peter, sing staaaaar, hur kul är inte det!? så nu blir det förfester med sing star :D av luran fick jag det bästa, en sparbössa som ser ut som en sko och så är den dessutom rosa, jag gillart :D sen var det massa annnat skojigt!

Igår var det utgång som stod på listan! riktigt mysigt innan var hos Erika och käkade och körde fia med hutt som jag fick av syster och hennes sambo i julklapp, riktigt  bra! hehe kul var det med men lite oklart med reglerna?! får titta upp det där! i dag väntas det middag i bergshamra hos mamma och pappa med släkten från Norrland, mysigt!

Just nu ligger jag i soffan och pimplar bubbelvatten gör inte ett skit så skönt så, och att jag dessutom är ledig i tre dagar till sen jobbar jag två och så är jag ledig två till sen kan ju inte bli bättre!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0