.:

Förra helgen var jag hemma för att träffa nära och kära men också för att gå på en bröllopsfest, två vänner som gifte sig den 2 januari och nu var det dags för festen efter deras smekmånad i Thailand..Det var hur bra som helst, maten var god och sällskapet var mycket trevligt, det kunde som inte bli bättre! Tack så jättemycket för en underbart trevlig och rolig kväll. Ni var så fina tillsammans, fick tårar i ögonen många gånger!
Titta på de fina bilderna, Tove och Max var så fina, men jag och min älskling är också fina tycker jag :)

   
      

Då var ju också hela utrustningen införksaffad...grymt skönt, nu är det bara ut och åka när man vill..Idag har jag och Luran varit ute och åkt heeela dagen, haft grymt skoj, käkade lunch på bistro 303 de var buffe..käkade tills vi nästan spydde..hehe skrattat massor och vurpat lite också men det är sådant som hör till..så ikväll blir det lungt hemma i soffan för min del, ska jobba heeela dagen imorn och sen på kvällen ska vi ut och kalasa lite!
Snart drar ju sportloven igång, jobbigt men otroligt roligt att Malla kommer o hälsar på snart!!
Lite bilder från den fina dagen som varit!

    
   

Bilderna säger mer än ord....


image153
Visst är de väl fräna, MINA egna Roxy Wista...

Kommentarer
Postat av: Mfire

Fyy faan vilka nice!!! Roxy life Respekt bruden!!

2008-02-11 @ 22:54:43
Postat av: Monica

Så snygga ni var på bröllopsfesten! :D Hoppas allt är bra! Puss!

2008-02-13 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0