.:

Jaa nu har man varit i sälen i ca1,5 månad, känns riktigt bra man de är som sagt klart att man längar hem ibland, man inser verkligen vad man har där hemma..

Mamma, pappa, kusin Malla, moster Stinis och Rogga var här över helgen på besök...det var riktigt mysigt och roligt att de kom hit tycker jag, synd att tiden gick så fort..
I fredags hade ju min FABORIT Luuuran sin stora 20års dag, så de bidde STORkalas här..riktig rööjfest hehe, mycket folk, tårttävling, paket, skumpa och popkorn i storalass..hehe jaa måste ju erkänna att jag blev lite berusad, eller jaa ganska så mycket för att vara helt ärlig..men de var ändå skita kul!
Luran var också nöjd med sin dag så då är jag också meeer än nöjd..

Har haft en underbar helg med familjen, massa skidåkning med kusinvitamin, körde massa ofpist och i parken, de är det som är de skojjigaste, är ju dock inte bäst på laggen än men de kommer, innan säsongen är slut är jag KUNG..fick ett par pjäxor av mamma och pappa i födelsedagspressent så nu saknas bara skidorna, men ska provåka ett par i helgen =) Luran har ju redan sin utrustning fuskis..men snart jag med...
Jaa säger då de Kenny (Malla) att de MÅSTE ju bli en repris på detta när du kommer tillbaka till oss v.9, längtar till
de!!


Idag har jag varit sjuk, eller de var igårkväll som jag blev jätteseg ont i kroppen, ont i magen nästan som magsjuk och febrig, luris är också sjuk så vi kan ju ta varandra i handen...Ska käka pizza snart om de går ner något vill säga och sen blir det "i huvudet på Gynning"..Myyyys kväll, och jobbe imorn...


Simma lungt /GROGSTER hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0