.:Tårar

Den 22 Maj var jag på Roden gymnasiet och tittade på lillkusinens slut projekt, det gjorde Hamlet, teater och musikal.. De var så sjukt BRA! Alla var så himla duktigt och att de kommer ihåg allt de ska säga och en sådan inlevelse, hade inte kunnat bli bättre. Jag grinade, så jävla bra var de. Jag hade aldrig kunna gjort något liknande.


Madeleine, Madeleine Madeleine...Vad ska jag säga finner inge ord i hur jävla fint du sjunger! Kan inte sluta säga de men du sjuger så sjukt vacker, så fort du öppnar munnen och börjar sjunga så börjar jag gråta, de spelar ingen roll om de är en balad- eller om de är en rocklåt. Det är som att du trycker på en knapp så bara kommer tårarna.. Den här kvällen var helt sjukt, man skulle kunna tro att någon dött, så mycket grinade jag..Men de är en underbar känsla, du är så jävla bra ska du veta!!!! Vet inte mer vad jag ska säga än att du är BÄST och så är de..Jag vill som lyssna på dig när du sjunger för du är så grym men å andra sidan vill jag inte höra för jag VET att jag kommer börja gråta..(och de är lite jobbigt då jag är så extremt känslig, inget jag kan göra något åt!!! så sluta mobba mig för för att jag börjar gråta så lätt, ni ska veta att jag LIDER med de, de är som ett handikapp för mig!)

Jag tror på dig, du kommer gå långt!!
image217

Kommentarer
Postat av: Malla

Tack,tack,tack.. Vad söt du är, höll på att gråta själv när jag läste det här.. tack älskade vän!! puss på kinden

2008-05-26 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0