.:Heeelg

Jaa så var helgen över igen! Den har rullar på som vanligt, hinner inte riktigt med längre! Men i fredags bar det iallafall iväg på kryssning igen med Carra Frida och Fridas familj och bekanta till dem, Fridas bror spelade ju i bandet som spelade, Perikles..Riktigt kalas bra var de..Inte så mycket dans jag och carra dansade mest tillsammans, då många trodde att vi var syskon och till och med tvillingar och dagen efter, då trodde de tillochmed att vi var tillsammans..haha..
På lördagen käkade jag och carolina en underbart GOD middag, senare ramlade även Frida Shöön in också..så de blev en massa snack och sedan filmtittande, senare mot kvällen åkte vi för att hämta våra käraste som var på mobergs och festade..heheh fulla var dem och roligt var de! =)

Söndag morgon var de upp tidigt då var de Undervattensrugby som gällde, spelade med damer i Enköping heeela dagen, riktigt roligt, lärde mig mer på den dagen än vad jag gjort på alla träningar.. Snart är de läger igen jipppiiii!
Den hårda träningen under vatten i 5 timmar resulerade i världens spring huvudvärk..Ajajaj
Trotts de ha helgen varit KALASBRA!!


Kommentarer
Postat av: Sara R

Så kommer du inte förbi mig när du är i Enköping.. dåligt =)

Ja bor ju bara några min därifrån..

kram

2008-10-27 @ 10:32:14
URL: http://foxygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0