.:Jul jul, strålande jul

Idag på jobbet satt jag och lyssnade på musik, så dök en jullåt upp, jul jul strålande jul.. den fick mig att tänka på hur underbar julen är, hur mysigt de är att gå inte i sthlm när de kommit lite snö, allt julpynt och alla jul musik! snart är vi där och de ser jag fram emot!


Såååå underbart, vintern är ju GULD den också, längtar till snön kommer!

Just nu sitter jag och tittar på det bästa tv programet, Bonde säker fru.. De är så bra, eller kanske inte bra men roligt att titta på, föll tillochmed en liten tår iögat när en av killarna fick lämna idag...hehe jaa har jusagt de förr men säger det idag, jag ÄR känslig..

Nu blir de Bastu! /E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja skojjar du min dojja va jag längtar dit! Hittade min skidglajjs häromdagen, googelsarna :D Jag vill dit nu!

2008-10-30 @ 11:27:37
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag längtar oxå efter snön o kylan! Men inte många andra som håller med, trevligt att nån håller med mig iaf :)

2008-11-03 @ 21:22:41
URL: http://www.stumpah.rocas.net
Postat av: Din Tina

Heeeej min älskling! skickade nyss mail till dig, suck, skrev de igår, sjuuuukt långt, sen när jga var klar försvann allt så klassiskt.

JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN :) och dig em så klart pusspusspuss

2008-11-13 @ 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0