.:Rosor

Ja idag har jag också jobbat.. känns riktigt bra, får jobba ganska så mycket nu och de tackar vi och bockar för.. gillar verkligen mitt jobb.. dagarna går så fort man hinner nästan inte med.. hela tiden saker att göra osv osv.. me like, morgon dagen börjar med vin provning.. :D sen jobb och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda kanske blir en sväng till bergshamra eller så!?
Kom iaf nyligen hem från buggträningen .. tycker de är så sjuuukt roligt att dansa och ännu roligare är de när man får beröm.. Eller ja de var idag på jobbet så kom en av de jag buggade med i lördags på moset in och tackade för senast och sa att jag var sjukt grym.. :D tackar och bockar! Och en annan kul sak var att en på träningen idag frågade mig om jag alltid skrattade och log, han tyckte alltid jag var glad och skrattade.. :D kul att höra de med! Men ialla fall det är riktigt roligt med dans, SJUKT ROLIGT för att vara exakt.. så nästa vecka, är de dans igen, två dagar, den ni.. :P
Avslutar med denna bild..

De OTROLIGT vackra blommorna som mitt P. givit till mig.. Just nu befinner han sig i London,SAKNAR honom oerhört!! är heeelt allena, tur att Neo finns så är de inte allt för ensamt! Nej ska sova nu, så Godnatters.. och på återseende! /E.

Måste bara absluta med en bajstråkig sak.. som jag lacka lite över, jag skulle ju gå photoshopkurs nu i vår men de sprack för den var inställd.. jag som VILLE! men men de får bli till att lära sig på egen hand!  :( irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0