.:God förmiddag

Har ganska precis ätit en uuuuutsökt frukost, suuuper gott var det så nu är jag mätt och belåten! Sitter här nu och väntar på Luris eller att hon ska ringa så ska vi ses, får se vad vi hittar på men de är ju kalas fint väder ute så ut måste jag iaf ett tag.. sen blir de knattegympa med de små liven, alltid lika roligt! Man blir så glad när man har haft det.. me like, tråkigt att de är näst sissta gången idag, men men.. Sen blir de färd ut till begshamra för att byta till sommare däck, eller ja brorsan ska kirrat åt mig.. hehe men ska vara med och lära mig, är säkert plätt lätt men man tackar ju inte nej om någon erbjuder sig som min bästa bror nu gjort.. sen blir de good middag med familjen och sen hem för att träffa P. :D LÄNGTAR..
Kopplade in min telefon till datorn igår när jag kom hem och hittade massa kul bilder som jag tänkte bjukka på!














Det var lite bilder från min telefon, från förra sommaren de hände då en del,

-Feeest all night long

-Träffade gudbarnen

-Midsommar på Väddö som var KALAS

-Midsommaredagen på åland och ÖN!

-Utgång och träffade barndomsvänner som var hemma över sommaren

-Besök av sälen vänner

-Totalt regn kaos, har aldrig vart med om att de regnat så mycket..

-Inköp av en liten racer bil...gula faran

-Återträff i sälen med sagotema på feeesten


De är bara en del av alla blider får bli mer en annan dag! ha en bra dag /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0