.:God morgon

Idag var det upp med tuppen för att fara iväg och träna kl 06.10 var det uppställning vid kärleksudden.. hade cirkelträning, roligt men ack jobbigt var de, vet inte med bidde lillamående! inte alls kul men gjorde så gott jag kunde.
Igår kom P. hem =) helt fantastiskt att han är hemma igen! känns skönt men vi hinner inte ses så mycket idag han har precis åkt till jobbet och jag ska iväg på middag med mina flickor ikväll ska bli kul att träffa er igen, saknar!
Och Luran tar ju sitt pick och pack och reser iväg till Thailand idag kl14 lyfter dem, så om tre veckor får man träffa henne igen och då är hon väl äckligt brun eller så?! :P men ska bli kul att träffa na igen jag menar hon är ju min andra hälft så
nu är de banne mig tomt här! men tiden kommer gå skit fort så snart ses vi igen och önskar er en riktigt bra resa pinglan.. och min "styvlillasyster" Kenny hon befinner ju sig på Kreta och jobbar, har inte hört något från dig men har hört att du har det bra.. och de kan jag tänka mig, vill komma på besök, för hoppningsvis kan vi lösa det!
Nej idag står de som sagt på schemat att studera lite photoshop och lära mig lite mer hur man gör med bilderna osv och sen senare i eftermiddag blir det ju middag med flickorna!
Ha en bra dag allesammans :D /E.


Me and my favorit LURAN...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0