.:Hova.kova.häng.i.bängen som de så fint heter..

Jaa nu är de dags att sova efter en lååååång dag.. har jobbat nu i några dagar i rad och har inte jobbat så mycket på sista tiden så är riktigt trött ska sova nu och upp och jobba imorn med.. men som sagt jag gillar ju mitt jobb, skratta åt alla kunder, och allt annat som händer på jobbet.. idag har det varit jag och de äldre generationen om man säger så :P hehe emn jag trivs som fisken i vattnet..
Imorn är de jobb som sagt  och kvällen kommer tillbringas tillsammans med Fia.... ska bli myyyys.. var ju inte direkt igår som vi sågs så det ser jag skarpt fram emot! :D sen är de söndag och då är man ledig, är ju iof knattegympa men de är så roligt så de gör inget sen de bästa av allt.... P. kommer hem han är borta nu och de är ensamt utan honom må jag säga.. mycket ensamt men men.. ska sova nu så går det fortare tills den dagen!
God natt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0