.:Kalasbraaaaa

var förstadagen som arbetslös över. Känns riktigt bra har hunnit med en del som står på listan som skall göras. de känns bra och de bästa av allt.. sov morgon!
Men de här med att vara arbetslös är bara till och med onsdag nästa vecka då börjar jag jobba på bolaget igen, i butiken. ska bli gött! är dock inte heltid men de blir nog en del..
Imorgon står det på schemat att träffa Sandy vi ska träna och sen blir de nog en repa på staden, fika kanske och jaa bara ha de trevligt och skoj tillsammans. Sen blir de hem för sen bär det av till buggträningen, nu är de avancerad kurs som gäller! Vi har kommit en liten bit iaf.. om inte annat är de sjuuuuuuuuuukt kul att dansa, jag säger bara TESTA och ni är fast (kanske inte alla men många)...de är riktigt kalas kul!

Jaa till resan till Tenerifa, de var med ett ord KALAS, de var riktigt skönt att komma iväg till värmen och när man kommer hem är all snö borta och de är VÅR de kan inte bli bättre!
Vi har solat och badat för fullamuggar, ätit GODmat och druckit cocacola och bira i mängder.. spelat kort, tagit kort och sjungit på "sugar in the morning, sugar in the eveing. sugar all the day"... :D någon salgs sång som mamma och pappa lärt mig.. hahaha
Vi var även upp på världens tredje högsta vulkan, Teide.. riktigt coolt och ett helt otroligt fantasktisk landskap!
De bidde en del bilder där om man så säger.. jaa de var med andra ord en riktgit härlig resa, skönt att bara vara inte göra ett skit inte tänka på ett skit och jaa steka i solen och bli peppis!

Jaa de kommande dagarna är jag ledig.. känns riktigt skönt. Cyklade idag, riktig vårkänsla!

Juste var även hemma hos mormor och morfar idag.. fick middag och fika och grejjer.. kalaskul att vara på besök hos dem tror inte att träffat dem på två månader... så de var på tiden! Mormor ska förövrigt sticka en kofta till mig.. skit fin :D


Ha en kalasbra dag imorn vi ses/E.

Kommer med lite bider här :D








nej nu orkar jag inte mer... blir fler bilder från en annan kamera när jag fått tag på dem och de är mycket roligare bilder det.!! /E.


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka fina bilder!

2009-04-02 @ 22:14:19
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0