.:Katrin

Dagen har varit kalas.. var och tränade imorse och de gick ju kalas bra som sagt! Sen slaggade jag gott på soffan ett tag, sen upp och iväg till staden för att träffa Katrin. Vi gick en sväng på staden, alltid lika roligt att träffa dig! (Tycker dock att vi ses allt för sällan..) men iaf jag hittade ett par ögängen och underkläder på HM, de var ju culbdag så var ju ett ypperligt tillfälle att slå till.. och så en kofta på JC 75kr så, har ju letat efter en lite längre kofta och de var den här så kalas!
Katrin köpte ett par fiiin fina skor, jag hittade ett par sandaler som jag är lite sugen på att köpa, men vi får se! på Fredag kommer lönen.. :D En fika på Landkrabban hann vi också med, så trevligt så med en massa snack! och sen film hemma hos mig, Ninna anslöt också och jag somnade, sorry flickor! men men.. TACK för en kalasdag! :D Nästa sväng blir Täby eller dyl. soooola i älmsta står också på schemat.
Vid 17 tiden kom P. hem vi tog oss till Flygan för att handa, gick så bra så och nu är kylskåpet fullt, Me Like.. Snart ska jag slänga mig på soffan och se TV med P. bara myyysa.. Onsdagar är bra TVdagar finns mycket att titta på!
Ha en bra kväll /E.


Och GRATTIS till Frida Schöööööön som köpt ny bil också... nu blir de åka av ska du se din lilla RÄSERBRUD! :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack! Weekday för ett år sen eller nått! ;)

2009-04-22 @ 23:29:47
URL: http://sannaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0