.:Sandy, påskfiiiint och BUGG

Vaknade av "Sweet kissin in the moonlight" med Thorleifs när Sandy ringde mig.. så var de dags att kliva upp.. gjorde en kalas gooood frukost och och sen städade jag, har bytt gardiner.. sen när Sandra AKA Bengan som hon nu  mera heter, åkte vi iväg till staden och diverse butiker för att uträtta massa ärenden, en fika på Landkrabban hanns också med.. kalas kul! sen hem igen och vi har gjort de så påskfint här i lägenheten! med blommor och påskris och grjer.. me like.. har även köpt en påsk present till min P. också hoppas han blir glad men de tror jag..
Lagade kalas god middag som vi åt också

och sen var de bugg som gällde ikväll.
Den avancerad kursen startade idag och de var jättekul att träffa Rebecca och Jonas igen och självklart Frida!!
Frida, pullarn alltså skulle ju åka hoj från sthlm till brottby och så sa hon, "jag är där ca 18.45" jag kom dit ca: 18.50 och ingen Frida så bidde ju såklart mammaElin nervös och minutrarna tickade på.. 25 minuter sen var hon.. haha klart alla kan vara sena men jag bidde faktiskt nervös, de kunde ju ha hänt någe..
Jaa de var iallafall riktigt roligt att dansa igen.. och FAN vad jag GARVADE alltså.. en man som är med på kursen han var SJUKT lite MR Been.. (eller hur han stavas) alltså jag kunde verkligen inte sluta skratta när jag dansade med honom alltså..  shit.. och en annan sak, tusan så första intrycket har betydelse alltså och så lätt man kan börja ogilla någon, dansade med en annan man, son helt plötsligt nöp mig skit hårt i fingrarna och bad mig sluta gunga med armen som han förde med, men grejen var att jag bara följde med så de var han inte jag.. oh shit jag dödade han med blicken senare och jag tror han såg de.. hahahah sen var de några andra unda killar och tjejer med, och jag tänkte shit de där kan dansa men vilken flopp.. de SÖG rent utsagt! nu är jag kanske hård men de är sant..
Fick kolla på Fridas hoj idag också.. shiit läcker jag vill med ha hojkort.. men jag ska få åka med, har paxat en åktur med na :D
Lägger ut bilder imorn så ska ni allt få se.. ska leka med Frida Schöön imron och sen träffa de andra spättorna!
nej ska nanna kudde nu och snart kommer P. hem också.. /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0