.:Skinande

Morgonen började med ett besök hos tandläkaren.. kan ju inte påstå att de är så skoj om man så säger, börjar hålla med NinniLuris där alltså.. att de är hämskt att gå dit i allafall om man ska laga.. var bedövad i käften..här får ingen laga utan bedövning, vet att smärta är inre klenhet men nån måtta får de vara när de gäller tänderna..

Nå tog min räser bil ut till Bhamra för här ska de tvättas bil hela dagen och de var just vad jag gjorde, och ack så skinande fin och ren de bidde, nu glänser den verkligen och man ser att den är gul, min lilla pärla AKA gula faran =) Passade på att tvätta och att rensa lite i mitt rum letade efter mina sparade tåg biljetter sen säsongandet i sälen måste ju ha dem nu när jag ska deklarerar och jaa de resulterade i att jag hittade massa annat roligt i lådorna också! Syster var hemma också så vi fikade och grejer, de var riktigt trevligt , inte så ofta man ses eftersom att hon bor i sthlm.. Begav mig sedan hem och yeees äntligen avfrostning av frysen, haha kan vara de tråkigaste som finns men de var verkligen NÖDVÄNDIGT man kan ju för sjuttongubbar inte ens öppna det övre facket! men NU kan man göra det!
Har hunnit med en promenad/springtur och lite pilatesträning :D imorgon börjar min training camp.. känner mig inte alls så taggad men jag vet att de kommer blir bra och skoj :D grejjen är att jag inte tycker de är så jätteroligt att bara springa rätt upp och ned och imorn ska vi ha konditionstest.. hoppas jag inte är sämst bara :S men Erika som håller i det tror inte att jag är de så jag får lyssna på na.. :P ska berätta sen hur de var osv!

Mmm sitter här och funderar om min kära vän nu har sagt ja till sitt nya jobb erbjudande?! du kan ju svara på mitt sms så jag vet :P hehe

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och gosa med MisseMuss NEO..ha en trevlig afton /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0