.:tidnings kändis

Ni har väl kollat tidningen idag.. och ni missade väl inte den största och jaa lite mindre fina bilden på mig.. hahah jaa sa ju det, och de är typiskt att de ska bli jag som hamnar på den festaste bilden! :D men fotografen sa ju att jag gjorde mig bra på bild så.. haha är allt lite nöjd iaf, försökte se bilden på NTs hemsida också men den fanns inte..men men..
Var upp och tränade imorse också, de var yogainspirerat pass riktigt roligt men tror inte yoga är något för mig inte! imorn missar jag passet eftersom att jag har buggträning, men nästa vecka så.. nu ligger jag och gosar med Neo och senare ska jag träffa Katrin.. ska vila ögonen lite nu! ha en bra dag, dock tråkigt väder men till helgen ska de bli fint väder.. och då ska jag jobba :D
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0