.:träääääning

Kom precis hem från ett tränings pass med traning camp, om ni undrar om de var jobbigt så är svaret JA! de var ett hårt pass i dag, rent styrke pass.. helt mör i musklerna och imorgonbitti kl 06.15 är nästa pass igen och då yoga inspirerat ska bli oerhört spännande! Är nöjd med min insatts idag trott att de kunde vara bättre jag ger upp för tidigt tror att jag är trött men egentligen skulle jag orka mer, de sitter som i skallen och SKA tränas bort.

Tidigare idag träffade jag Sandy ett tag skulle ses lite längre egentligen men Steffe ringde och undrade om jag kunde jobba och tackar ju så klart jag eftersom att jag måste ta vara på alla tillfällen jag kan! Så vi sågs ett tag iaf och ska ses mer i helgen hoppas jag! Sen har jag jobbat som sagt alltid lika roligt. imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Katrin hoppas jag på iaf.. men först träning imorgonbitti!
Nej nu är de duschen nästa och sen mys med P.
/E.



Efter träningspasset.. kalas snyggve ;P och juste NT tidning fotade oss idag så får se om man kanske fastande på någon bild :P heheh skulle inte förvåna mig jag menar jag gillar ju att vara med på bild... =)
dock så kanske deras bilder inte är så fina på mig men jag bjukkar påt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0