.:tycker de är är skoj..

Eftersom att jag gått och blivit sjuk får man ju roa sig på bästa sätt och de här är ganska så skoj, Here I come!

Lovar du att vara ärlig? Ja för fan.
Du heter: Elin H.
Smeknamn: Elle, Grogster, EllePelle, Ellninjjooo.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Finns många lunga låtar och som ni vet är jag sämst på låttitlar osv.
Beroende av: Lypsyl.
Vad behöver du mest just nu: Sova mig frisk.
Vad tror folk om dig? Vet faktiskt inte riktigt, men fick höra det roligaste för ett tag sen att en tjej var rädd för mig?!  hur   kan man vara det? jag som är så snäll..eller? :P
Vad säger du för att imponera på någon? Något roligt, och är mig själv.
Hur imponerar man på dig? Man har sjukhumor och skrattar med mig till sjuka saker :P
Brukar du skratta för dig själv? Hahah JA ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vi ska rocka för dig med.. puss o kram /Rebecca.
Var bor du? Norrtälje.
Trivs du där: Ja de gör jag.
Äger du några converse: Jaa.
Sprit, cider, vin eller öl:  Cider och vin.. har spritförbud heheh men öl är också gott ibland.
Vad har du för mobil: Sony Ericsson k550i
Nästa mål i ditt liv: Värnplikten 090803
Hur svarar du i mobilen: Aaa de är Elin, fast beror iof på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Mammsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag ska komma hem till helgen och bli frisk.
Antal timmar sömn inatt: Typ 4 har inte kunnat sova pga av halsont.
Sov du ensam: Nej med mitt hjärta såklart.
Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: När jag är med P. min familj och mina vänner och så klart när jag tränar.
När blev du fotad senast: I Tisdags då jag hamnade i tidningen.
Hur känner du dig nu: Sjuk, trött helt jävla möööör i kroppen borde sova.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått och massa andra färger, ALLA skulle man kunna säga.
Vad tycker du om fötter: Älskar mina egna, andras klarar jag inte riktigt av.
Vad saknar du: Just nu, att få träna och vara frisk. men också Kenny och Luran.
Favorit dryck på morgonen: Äppledricka.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23 cirkus.
Är du blyg? Nej fast egentligen är jag det lite men de märks inte säger mina vänner.
Sysslar du med någon idrott: Jappsi, undervattensrugby.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Skulle ligga med en brud och testa allt de där som verkar vara så jävla nice med att ha drule.
Är du nöjd med ditt liv: Jaa.
Vad är det värsta du vet? Att förlora i tävlingar och spel.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad längtar du till? Sommaren, öland, holland, lumpen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA, jag har världens finaste vänner i mitt liv
Vad är det finaste du fått? En ring av P.
Var är du om fem månader: Om fem månader ligger jag inne på Lv6 i halmstad och fullföljer min värnplikt.
Om ett år?: Fortfarande lumpen, och två månader kvar till MUCK.
Du samlar på: Glasspinnar, haha nej faktiskt inget spec.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kusinvitamin Luran och Kenny, mina vänner och till Mamma.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: Idag.
Bär du glasögon eller linser: Ja glasögon när de behövs.
Har du piercing: Nej.
Vill du gifta dig: Ja de vill jag.
Vill du ha barn: Det med.
Är du bra på att laga mat: Jo men visst.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Nej, kallas ju föär kasunen så de säger sig självt, OSMIDIG.
Vilken är din favoritglass: Krossadchoklad.
Tror du på ett liv efter döden: Ja ibland så.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaaa de gör dom, har alltid gjort och kommer alltid göra.
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön.
Röker du: Nej för fan.
Hur ofta tränar/motionerar du: Ca fyra gånger i veckan, har kommit in i en period de är så kalaskul att träna!
Vad är det viktigaste i livet?: Att leva livet, följa sitt hjärta och förverkliga sina drömmar.

Ja sitter här hemma sjuk som in i katten, har åkt på halsfluss, känns tammetusan som att jag alltid har det, och inte nog med det jag kräks också och varför jag gör det har jag ingen som hellst aning om. Det suger och jag är LACK, denna helg skulle ju vara så perfekt, jobb idag och sen Dans ikväll och så jobb imorn igen och sen träffa Sandy men fasen blir inget av det förutom att träffa Sandy då :D hon skulle ta hand om mig sa hon, sötnöt! Men iaf det här är inte alls kul min helg är helt fuckad nu och ska tillbringas i Bhamra för att friskna till P. ska på övning och tur de så inte han heller bli sjuk.. Äter ju pencelin och grejjer så ska vara smitt friom tre dagar så jag kan iaf jobba nästa vecka MEN jag får inte träna på 10 dagar!!!! de STÖR mig något enormt nu mitt i training camp som jag trivs så bra med osv osv.. och buggträning på onsdag! men ja jaa man ska lyssna på kroppen och hälsan går före så det så. Sitter här och väntar på att mamma ska ringa så ska jag fara ut på landet. vad ska ni som är friska göra i helgen då? är inte alls avvis på er inte ett dugg, jag är inte bitter inte. ha en kalasbra helg alllesammans! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0