.:2009-2010

Jaa har verkligen haft en slapp dag!
och nu har jag dessutom planerat min födelsedag det känns KALASbra måste jag säga. De är kalas den 5e på den stora dagen och sen är de fika för släkten den 9e, lördag på dagen! tror de bli suuuuper!
Vad ska jag mer skriva då? jo har hittat en klocka till som jag vill ha.. hehe
En gul eller en orange kan inte bestämma mig vilken som är coolats, men jag tror gul, eller?! jaa jag vet inte.. kan ju alltid önska sig en i födelsedagspresent kanske?!
Som sagt imorn ska jag hämta Carlsson i sthlm men först ska jag göra sälle med Henrik från norrtälje :D
Sen får vi se vad som händer under dagen.. På kvällen tror jag att jag far hem till min Frida, klappar Dianas katter som bor där :D och överlämnar en sak hon ska få av mig... hon kommer bli DUNDERGLAD! :D heheh de vet jag! Sen är det nyårsafton igen. de är inte klokt hur fooort året gått..

Vad kan vi säga om 2oo9 då?
jaa de har ju hänt massor, både underbara och hämska saker!...
VIKTIGT och minnesvärda saker:
Dansveckan på ÖLAND - oförglömlig
Massor med andra dansminnen!
Inryck i det militära
Fantastisk sommar
MIDSOMMAR + MIDSOMMARDAGEN
Rebecca & Jonas lilla Neah som kom till världen
Taining Camp
Massa NYA underbara VÄNNER!
Mina underbara vänner och familj som ALLTID finns för mig, skulle inte överleva utan dem!!
Reeeesor - KRETA, Holland, Teneriffa
Sälen med Carran - kollade på Arvingarna minst 4 gånger!
Och MASSOR MERA underbara och oförglämliga saker

Och 2o1o har massor att erbjuda:
Dykcert
Civlit C-körtkort
M.U.C.K
Underbar SOMMAR
ÖLAND
Obligatorisk resa med mina brudar
MIDSOMMAR + MIDSOMMARDAGEN
Sjuktfint väder och massor med andra roliga saker! <3

Jag har en känsla av att 2010 kommer bli ett riktigt bra år! :D

Nej ska nu ta mig ett fotbad sen dejta sängen, har ju lyckats ganska så bra med att vända tillbaka mitt dygn, de känns riktigt bra måste jag säga!!
God natt /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0