.:fika

Jaa fick höra idag av Carlsson att jag är en fika-kvinna och det kan jag faktiskt hålla med om, det är så mysigt och trevligt att slåsig ned hemma hos någon eller på ett mysigt cafe och bara prata.. de hinns med att prata om massor, och dessutom är det ju riktigt gott också måste jag säga!

Idag har jag kunnit med två fika dejter! Först kusinvitamin själv Emelie, alltid lika kul att träffa henne, ses inte allt för ofta så finns massor att prata om.. efter en lååång mysig fika begav vi oss ut på staden, jag handlade klart alla mina julklappar och dessutom så köpta vi julklappar till oss själva, haha de kan ju inte bli bättre..
efter staden åkte vi hem till Grind och hämtade Sudden så han också fick handla klart sina klappar.. Riktigt trevlig grabb de, men han lär ju tycka jag är dum i skallen, haha muppig som man är men men..

Senare på kvällen var de dejt med Jonte och Carran som gällde, Carran bangade tyvärr men jag och Jonte hade minst lika trevligt för det! Pratade massa med stunt ;D

Nu är jag hemma borde packa upp allt jag shoppade igår i sthlm tillsammans med HenkeBenke men icke det, sitter fast i datorn just nu.. hahah men snart ska jag väl göra det och sen blir de till att dejta kudden! Imorn är det en riktigt myyys dag som väntar.. så där dagen före doppardagen! mamma och jag ska baka, klä granen och spela bingolotto.. MYS! <3 /E.

Hittade en bild på min BÄSTA TINA! <3
Så fantastiskt SÖT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0