.:mätt i magen

jaa det kan man lungt säga att jag är.. idag har det inmundigats en del om man så säger. dagen började med att jag bara sov till 11, jobbat med att vända tillbaka dygnet.. sen var de upp, frukost, en dagoberto macka och sen lite yoghurt, for in till NT för att träffa Frida och tuusan så mycket bilar det var. Tillslut hittade jag en parkering och begav mig med stormsteg ned på staden för att möta Frida, först in på systembolaget för att leta efter chefen men ingen där..
Hittade Frida som gömde sig på Kapphal, sen gick vi vidare runt och kollade om vi skulle hitta något roligt, men de var ganska så tomt, och min parfym jag vill ha på åhlens den finns inte i NT och i sthlm har de bara feta flaskor och vill ha en lite mindre.. I alla fall, sen gick vi och fikade på Pelikanen, mycket gott, först lunch på, bakad potatis med skagen, sen fika med te och choklad boll, mumma.. men tuusan så de statt i strupen sen..
Sen gick vi vidare och kollade lite mer sen in på systembolaget ingen för då ska de köpas skumpa, hittade min chef också och jag var varmt välkommen tillbaka att jobba i sommar :D känns mycket bra!
Frida och jag åkte sen till SkoKanonen och kollade och se jag hittade ett par skor.. mycket nöjd! :D nu slitter jag frysa om fossingarna mina!
Frida skulle ju iväg och träna sen så jag hängde på till Friskis till gymet, de har byggt om så de var nice.. hungriga efter 1,5h där tog vi oss till Flygan och skulle handla mat, Frida sa "vi ska inte äta smörgåstårta till middag då" och jag nappade direkt, hahah har ju inte ätit de sen jag vet inte när och de gick ner riktigt fint i magen, sen var man stockmätt igen!! Senare på kvällen träffade jag Sofia, Maria och Johanna, massa mys med te och massa snack.. alltid lika trevligt måste jag säga. nu är jag hemma borde sova för jobbar på att vända mitt dygn åt rätt håll.. hehe de går sakta men säkert frammåt!
Dessutom har jag fått ett par Björn Borg trosor av Frida idag,. sjuuuuukt sköna, tack pinglan de ska slitas med hälsan :D hehe
nej ska allt visa er några dansbilder från i lördags också!



Wiiiiihooo har så sjukt kul när vi dansar tillsammans! ;D

(En sak som jag blev jätteglad över idag, en tjej som är på dansen när vi är där har givit mig lite småonda blickar, fått känslan av att hon inte alls tycker om mig. Det är den tjejen som tagit alla dansbilder och under en av de här bilderna skrev hon "Micke blir då aldrig bra på bild.. tur att han har en tjej som lyser upp allt istället då.")

nej nu ska jag tammetuusan alldelessnart dejta kudden! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0