.:alla <3 dag!

Ja då var det alla <3 dag idag.. tyvärr så har min älskade P. lämnat mig för en övning i det militära.. men men det bli kalasmys imorgon kväll! dagen har varit bra i alla fall! Det var en riktig sooov morgon vill jag lova, haha lackade för att ingen ringede och väckte mig.. så de bidde uppstigning kl 12.33. Suck hela dagen borta typ! men får skylla mig själv.. Vaknade och städade lite, sen bar det av till Frida för att plocka upp henne och Katrin för att handla inför kvällen på Flygis.. sen var de hockey för heela slanten.Jossan Ikke och CarriZz träffade vi också på hockeyn :D. Norrtälje-Rimbo, de var derby.. och shiit riktigt bra match NIK spelade riktigt bra efter att ha legat under början av matchen men de kämpade på och vann med 6 - 4 GRYMT bra gjort, satan sicken adrenalinkick jag får alltså.. blit helt inne i matchen, haha CarriZz sa till mig att jag måste vara NIK:s största fan för jag tror jag hejjade och lät mest av alla! Tack för att dem vann annars hade jag lackat ur på riktigt är så sjukt dålig förlorare så de finns inte..Så SEGERN ÄR VÅR!!!!!

Efter matchen var det middag som lagade hos Frida.. riktigt gott var det och sen var det melodifestival mys och Måns var ju kalasbra! De var Gino till efterrätt...KALAS GOTT! och sen var de Björn Gustafsson filmen som gällde..haha han är tammetusan ALLTID lika skojig! Me like!

Nej imorgon blir det IKEA med mamma och pappa! och sen blir det barn gympa och sen blir det MYS med P.
Hoppas ni alla haft en kanon bra alla <3 dag!
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0