.: Tina och förkyldning

Jaa igår fick jag äntligen träffa Tina minns inte när de var jag såg henne sist men de var länge sen, harför mig att det var runt jul.. For iaf hem till henne, bara ligga i soffan snacka massa skit, få höra en massa skvaller och jaa bara vara slötitta lite på tv:n och massage.. Kan de bli bättre, har saknat dessa studer.. Man kan lixom bara ligga i soffan och inte säga ett skit till varandra..Så ska de vara! Ja undrar när vi kommer ses igen? Hon kommer ev. flytta hem till sverige igen till hösten men inget helt säkert och då befinner ju jag mig på Lv6 i Halmstad och gör lumpen.. Så vi kommer gå om varandra kommer dröja länge innan de blir som förr igen men de kommer det med! Den som väntar på något gott...

På jobbet har jag snorat hostat och harklat mig heela dagen... sjukt förkyld inte alls kul jag vill vara frisk och träna :D men inte det heller ska dega sönder soffan med Carra och Dajjjan ikväll, sjuka ligan, om inte Dajjan blivit frisk nu!? Ska iaf bli mys med middag och myyyskväll.. Ja simma lugnt vi hörs :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0