.:Madeläääään AKA Kenny

Kvällen har bestått av träning och farväl av min lillakusin Madeleine.. hon har nu bästämt sig och sitter nu på tåget till Åre där hennes Erik väntar, han är redan där och säsonga.. och nu kommer Kenny som ett skott! Bra val av dig, nu är du långt bort men du är ju iaf i Sverige och de ska vi tacka Gudarna för, för tuusan nervös man hade varit om du skulle säsonga i alperna..nej du får bli ett annat år tycker jag.. ;)
Fick i alla fall träna med henne ikväll, så kul att träna styrka med dig för jag tävla jämt mot dig, trotts att jag vet att du är stakare men i alla fall de är skojjigt!
Men det bästa eller muppigaste ikväll var ju busschafören som köra sthlm bussen, först öppna hon inte bak dörren och försökte åka ifrån oss men då var de tuur att någon i bussen sa till, och sen när vi lastade in alla grejer stängde hon dörren trotts att de var grejer kvar utanför och sen när vi fått in allt så stängde hon igen men jag skulle ju inte med så hon fick öppna igen, jaa inte fasen vet jag men hon skulle nog med tåget hon med.. gaaah...

Hoppas nu eller jag VET att säsongen i åre kommer bli GRYM jag carrot basse monkan starre stinis rogga och petta kommer på besök.. hehe ska jag allt se till att vi gör! det skulle vara så GRYMT! eller vad säger du?

Och vet ni torsdag är en bra dag för imorn är det FREDAG änkligen!! då blir de hemfärd till Bhamra för middag och mys med mamma och pappa det ser jag framemot! Men först är det jobb, suck har som ingen lust, för de känns inte som att det finns något att göra.. de suuger! så om ni har tråk imorn skicka mig ett mail, jag svara på dirr...
elin.haggkvist@(bolaget jag jobbar på).se

ha de gött
nu är det hovakova-hängebängen som gäller..
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0