.:fullt upp

jaa då är de snart helg igen och fullt upp som vanligt..=)
Idag började dagen med tandläkare besök, bidde rånad, för de är inte billigt att gå dit vill jag lova!
men men bara till att betala, får ju iaf fina tänder fört så..
Sen var de jobb heeeeela dagen som gällde, roligt som vanligt! klart de var lite segt i slutet men men .. sen hem till Bergshamra för att äta middag med mamma pappa och grannarna.. mmmm riktigt GOD mat!
Bakade också för imorgon är min sista dag på jobbet för denna sommar, så då tänkte jag bjuda på lite mockarutor som jag säger, men även också kallat, kärleksmums och fiffirutor..gott.. hoppas de blir bra men de tror jag!
Sen är de det årliga älmstanatta som gäller! Middag hos Twinsen och alla mina flickor plus massa annat folk samlat! riktigt roligt kommer det bli.. sen lördag är de Liams 4års kalas och sen är de hem och packa och göra klart för sen är de söndag och då... då är det, HALMSTAD som gäller.. sen då då är det måndag och INRYCK... när jag sitter här och tänker på det.. då blir jag nervös.. men de kommer gå bra.. nu är de helgen att se fram emot!
God natt /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0