.:uppdatering från öland

påtok för dålåg uppdatering, i know.. men befinner ju mig på Öland och dansveckan här på lundegårds camping.. det har redan gått 5 dagar, alla dagar bara ruuusar på och de är sjuuuukt kul, dansar 4h varje kväll och kan inte få nog.. förstår verkligen inte att de kan vara så roligt, och jag tror inte heller att ni kan förstå mig när jag säger det, ni måste uppleva det så ÄR det bara helt enkelt.. Det är två danskvällar kvar, egentligen är det ju tre men Frida och Frida vill inte dansa till Jannez på fredag :( så jaa får la strunta i det då, om jag inte kan övertala dem vill säga.. men de bli nog svårt tror jag..
Frida Schöön har ju åkt på luftrörs inflamation eller vad de nu hette?! sådan otrur men men nu har hon iaf fått antibiotika mot det hela tuur det..

Förövrigt så STEKER vi i solen heeela dagarna det är underbart, de är helt klart livet på en pinne, och så har vi fått träffat och lära känna massa nya dansvänner, de är alltid roligt..
Rebecca och Jonas har ju varit här i fem dagar nu men for hem idag, tråkigt känns som tomt utan dem men vi ses ju skart igen! nej dags att hoppa in i duschen, här duschar man minst två gånger varje dag, för före dans sen efter på natten för man är så sjuuuuukt svettig, alltså,  de är fan galet, har no aldrig svettats så mycket, igår kunde man krama ur håret och tröjan, äckligt men sant men grejjen är ju att de är inte bara jag som svettas, utan ALLA gör verkligen det.. :D
Sen är de Dans ALL night loong, ikväll åker ju typ alla in till Borgholm för att festa på strand men vi stannar här vi, blir lite mer space på dansbanan men skojj ska vi iaf ha, de blir ju vad man gör det till..
Så iaf änsålänge FEM AV FEM toasters... kan fasen inte bli bättre, och hem vill jag inte nu! jag vill DANSA! Men i sptember är de dansmara i ö-vik igen och DIT ska vi.. så är det bara! Hoppas bara jag har permis men de tror jag allt...
Dags att svänga sina lurviga.. /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0