.:Ännu meeeeeer regn och grått väder..

Ja idag har jag jobbat hela dagen, varit en kalaskul dag på jobbet, vi har iof alltid roligt tycker jag! Men idag var Henrik tillbaka så de var roligt.. bidde mobbad som vanligt :D haha men jag gillart!
Jobbar på onsdag och på torsdag också och då kommer de vara mycket folk ska ni veta :P men de är kul det med..

När jag kom hem var de två mackor som inmundigades för att sedan åka till flygan och handla mat för veckan och för midsommar, lika bra att vara ute i god tid.. alltid lika gött när kylskåpet är proppat.. jag älskart!
Sen var det ut och springa en sväng, körde lite back intervaller också.. känns skönt när man kommer hem men under spring turen doog min pulsklocka :( så den måste ha nya batterier och de är nuuu, ska fixa imorn..blir som roligare att träna då!

De var det roliga som hände idag.. hahah imorn ska jag tvätta träna och träffa Frida och Katrin :D
ha en bra kväll. godnatt/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0