.:fästing

ja alla ni som känner mig vet att jag HATAR fästingar de är äckligt värre.. men iaf imorse när Neo kom in och skulle gosa med mig, så kelade jag lite med honom och så hittade jag först en fet fästing på honom och senare kände jag hur de kliade på mig då kröp en fästing på MIG.... urk, tur jag såg den så den inte kunde suga sig fast på mig!
Och när P. kom hem idag hittade han två feta fästingar på golvet.. tuur att han kom hem före mig du..

Har iaf jobbat idag, i spöööregnet så de känns skönt, inget gött väder att vara ute i om man säger så!
Men har varit en kaotisk dag på jobbet idag, våra kortteminaler muppade sig från kl 15 tills stängning.. de sööög verkligen men de gick väl bra iaf!

Nu är de myyys kväll med P. har ätit tacos och nu är det jordgubbar och liiite godis som väntar och så ska vi allt se på valkyria, igår såg vi Benjamin Buttoms filmen, jag tyckte den var bra ja!

Fick för övrigt sms av Kikkis idag den skiiiten är ju på Kreta! och ska träffa KENNY!. OM det är fuskit JA.. är sjukt avvis!!

Ha en trevlig kväll och helg! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0