.:bildkalas från kreta


krämdrinken som var kalasgod.

frida hugger även in pån.

annie och kenny <3

snyggast som alltid.

hinkar biiira på staden. yammie.

kenny och pitelinus.

on the beach.

sjuuuk utsikt från hotellrummet.

frida vid de fina rosorna.

henkepenke och maddepadde käkar middag.

bildbevis på att jag dricker kaffelatte.

utsikten från kennys lya.

på ballen, ser inte allt för glada ut, men de ÄR vi..jag lovar.

mupp.

mupp2.

utsikten från plaka som inte är att leka med.

coooljesper.

henke hade roligt med tjejerna iaf  :P

glasstime.

och en visselklubba införskaffades.

kenny och grogsterbilder!

stek vid poolen.

frida steker.

jesper och madde i laaaaangleytröja.

baklängesmiddag för barnen.

handlat på coop.

muppar.

ännu mer muppar.

muppigast!

sjuukt fint och varmt väder.

stranden som vi låg vid de flesta dagar.

mina fötter såklart.

påväg upp till plaka,flickorna vid de fina blommorna.

dan som var sjuuuktbra på att spela och sjunga.

coooljesper.

henkepenke hade lite skojjigt.

kenny "däckade" så vi hade lite skoj med burkarna.

kenny somnade även i hängmattan i ett antaltimmar.så joakim von anka har lite skoj.
dags att lämna det underbara kreta och kenny :(

sista gruppbilden innan avfärd med taxi till flygplatsen.

jag och friiiida på flyget.

Ville lägga upp alla bilder men de tar tid.. kolla på facebook :D /E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0