.:Regn regn och ännu mer regn..

Renget de bara ÖSER ner.... osv osv. och de stämmer verkligen det har tammetusan regnat konstant nu i flera dagar, skojja inte OM jag är trött på regnet nu.. jaa de är jag och jag vill ha SOL men som sagt så länge det är sol på midsommar och midsommardagen är jag kalasglad!

Idag hade jag en fantastisk sovmorgon, vaknade av att Luran ringde och väckte mig, upp och käka frulle och sedan iväg till Ninna för att träffa några utan mina flickor.. Ninna, Anna och Carolina.. hade fikamys och massor av snack som alltid, pratade konstant i ett antal timmar, alltid lika trevligt och roligt tillsammans! :D måste ses oftare tycker jag allt..<3
Och till ALLA MINA tjejer glöm INTE resan som är OBLIGATORISK i juni 2010... och de är inga men som gäller här inte, endast egen begravning eller ev. om man ska föda barn som man får slippa annars MÅSTE man följa, kommer bli en BRAK resa, som vi seeeent kommer att glömma
!

Sen var det hem och käka middag med P. och sen fixa lite med min armbandstillverkning :D går frammåt men har inte riktigt allt jag behöver så beställde lite saker på internet så snart kommer de i postlådan, wiiii!
Sen ringde jag Sofia också pratade skit och midsommar bestämmdes :D kommer bli kalasbra tror jag, och de blir ju vad man gör det till och vi ska göra det KALASBRA!
Har beställt strålande solsken så..
Öland är också planerat med Frida och Frida så näst nästa helg åker vi till Öland för att dansa skiten ur oss i en HEL VECKA!! om de blir kul jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Längtar...

Imorgon är en ny vecka det skall jobbas och fixsas sen är de midsommar på fredag!! och jag är ledig heeela midsommar helgen, kan de bli bättre?! nej.. :D
God natt på er! /E.


Jag och Neo myyyyser.. han ville vara med och bygga armband :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0