.:Shopping

Jaa i know uppdateringen är ju inte den bästa men men..
Tar mig lite tid att sitta här nu, de är just de dagar som man är ledig som man inte alls hinner det man egentligen ska och vill.. har varit ledig igår och idag! känna riktigt bra men tycker att jag jobbar påTOK för LITE!! Jag vill jobba MER!!! ska snacka med Chefen imorn om det tror jag så kanske de blir lite mer! kan ju alltid hoppas på det bästa,fast å andra sidan är de ju skönt att vara ledig för nu väntar de ju 11 månader inom de militära och då äger dem oss i 11 månader och då blir de tammatusan inte mycket ledig du.. men de kommer bli kalas..
Har redan gått tre gånger i mina nya kängor som skall gås in till sommarens inryck i augusti.. :D kommer bli kalas de med!

Igår var jag iallafall i Täby Centrum med Kikkis Fanny och Frida, och jag kan ju säga att de var LÄNGE sen jag shoppade så mycket, men de var väl behövdligt, man blir som i ett lyckoruuus när man handlar jag köpte bland annat min efterlängtade klocka, oooooh så länge jag velat ha en sådan och nu tog jag mig i kragen och köpte en och jag ÄLSKAR DEN!! sjuukt snygg är den också. För övrigt så köpte jag tre tröjjor, ett par chinos, en tröja/jacka, ett hårband, ett par solglasögon, underkläder och idag köpte jag två par skor också... mmmm me like!

Jaa imorgon och på fredag är de jobb som gäller alltid lika skoj att jobba tycker jag, finns alltid något att göra och dagarna rullar på riktigt fort!

Och för övrigt kan jag inte sluta längta tillbaka till KRETA, de var faktiskt KALASKUL.. de kunde inte bli en bättre resa, ska lägga upp lite fler bilder senare också så ni ska få se hur sjuuuukt bra de var :D
Men som de sa på Lv6 i helgen att v44 så för vi förhoppningsvis höstlov och då jävlar.....kreta here we come! ;D om allt går som jag vill blir det så.. men som löjtnat sa, "inget är för evigt" så jaa de kanske ändras helt enkelt och eftersom att det är försvaret som vi pratar om så skulle de INTE förvåna mig om de ändras. men lov det ska jag fan ha så ner kommer jag! (hoppas att de är innan ni far hem bara)

ha en trevlig kväll! <3 /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0