.:Sooooooooool

Ja idag ÄNKLIGEN efter 5 dagars konstans regn så har solen kommit till oss i lilla norrtälje, de känns ju kalas, det är dock inte så varmt ännu men de kommer väl, de är tamme tusan bara vårväder än så vart är sommaren?! det är ju juni och fan om de regnar på midsommar :( då lackar jag ur, tuuur att vi är i ett stort hus så de finns plats innomhus! :D

Nej nu ska jag ta och äta en gooood frukost och sen blir de till att tvätta och sen då ska jag ta min rallyhoj och bege mig till knutby torg för att lämna in min och P. pulsklockor som måste bytas batteri på! och då ska dem skickas iväg och grejjer. jag som vill ha den IDAG men de kan man också så sig i stjärnorna om!

Ikväll är de som sagt träning med traning culb, var ett tag sen jag var med nu, så de ska bli kuuuwl :D

ha en fantastisk dag och njuut av solen, man vet aldrig när man får se den igen?! :/
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0