.:Fisk

Visste ju igår att jag skulle behöva köpa kattmat till Neo men minnet hade jag lämnat någon annan stans.. så när jag kom hem från träningen kom jag på en utmärkta iden att koka fisk åt honom, har aldirg gjort de tidigare men tänkte att alla katter gillar ju fisk, ringde mamma och frågade hur man gjorde. hahah jaa jag vet men jag har faktiskt aldrig kokat fisk så.. Mamma sa också att katter brukar bli helt galna när de känner lukten av kokande fisk, och jaa de var bara FÖRNAMNET.. alltså han bidde helt jävla tokig... gjorde allt för att komma åt fisken och helt lyrisk.. och när han äntligen fick fisken så käkade han som ett monster som aldrig tidigare sätt mat. han slickade verkligen rent skålen så de inte fanns någon kvar och då fick han mycket fisk.. tror han är otroligt mätt och belåten nu. sparade lite i kylen så han ska få imorgon till frukos han kommer älskat... blir till att koka fisk till lilleman lite oftare! Såååå nöjd han är nu så, fast han skulle säkert kunna äta ännu mer... :P
nej ska hoppa in i duschen nu! /E.


Mätt och belåten missemurr...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för hjälpen idag pinglan :D

2009-03-19 @ 22:18:47
Postat av: C,.

2009-03-20 @ 18:48:36
Postat av: C.

Hahahahahaha fyfan va skoj och den katten som e tokig annars när man äter, tuuuuuuur att inte jag va me, jag skulle bli tokig! :D pusspusspuss

2009-03-20 @ 18:49:40
Postat av: Monica

Så fin kissen är! Vilken lycka att få fisk! (inte nu för att jag är nån fiskälskare, för det är jag inte. Konstigt nog kanske :P)



2009-03-20 @ 22:18:50
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0