.:fullt ös medvetslös

Sorry att jag inte lagt upp de resterande bilderna får sälen men de kommer så småning om, vill lägga upp bilder från Oscaras festen på jobbet och från helgen som varit också men de kommer det kommer jag lovar!

Helgen har iaf varit utomordentlig... ifredags bar det av till svt huset och Lets dance inspelningen, de var riktigt roligt att se, hamnade i bild några gånger också så nu är jag tv kändis :D hehe.. Riktigt roligt var de..

I lördags fyllde Sandy 22 barre så då var de middag och kalas hela kvällen lång, riktigt trevligt och roligt, Jeton lyckades köra i diket vilket jag tycker var riktigt roligt, de är allt en rolig prick de där.. :P

I lördags på dagen hade jag mina flickor på besök vi fikade med Annas berömda kladdkakka.. Mmmm mumma och Ann`s goda mockarutor och bullar.. Riktigt gott fika och trevligt sällskap kollade på bilder från Katrins utlandsvistelse i Auralien skoja inte om jag bidde avvis jag vill MED men det kommer.. Fick titta på film när hon hoppa fallskärma och bangijump eller vad de nu heter.. Riktigt roligt att se! Och sen igår var de ju DANS.. Dans för fullamuggar till Shake i skultuna.. Alltid lika roligt att dans och min skojiga dans kompis var där.. alltid lika roligt att dansa tillsammans med :D jaa alla är ju roliga att dansa med vill jag lova! Ni borde testa ni som inte gjort det!
Jaa och idag är de jobb och sen hem tvätta och sen täffa Kenny.. I veckan är de häcken full ska packa och fixa hemma ska träna vara med peter och med mina polers.. Så veckan kommer rulla på bra och på lördag/söndag bär det av till utlandet. Ska bli såååå skönt enligt vädret ska de bli kalas väder hela veckan lång känns riktigt bra!

På återseende../E. <3


Kommentarer
Postat av: Amanda-livet i Kalifornien

vilken kanonhelg, men vart ska du resa? kram

2009-03-16 @ 18:50:43
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0