.:training camp

Jaaa imorgon bär det av till Sälen! Ska bli kalaskul..

Men dagen på jobbet har varit bra rullat på bra och de har ju kännts som fredag eftersom att jag har semester imorgon så.. Kan ju inte bli bättre..

Sen har jag också blivit antaget till Training Camp som kommer vara i norrtälje i sex veckor, vilket betyder att jag kommer vara med i en test grupp i sex veckor som ska träna minst två dagar i veckan tillsammans ute i naturen med naturen som hjälp.. Tror de kommer vara en bra grund för mitt inryck i augusti! Ska bli riktigt roligt att träna med personlig tränare, tillsammans i grupp och bli peppad och puschad till att göra saker.. Ser vi framemot den 6 april drar det igång..

Nu ska jag snart gå från jobbet sen blir det träning och sen packa och sen testa få in skidorna i min lilla bil.. Hahah hoppas de går men de tror jag! =) återstår att se helt enkelt! Så allensosammen ha en KALAS helg de ska jag ha vi hörs! Och ses kanske i backen...

/E.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får det grymt kul, festa åt mig me! Kommer sakna er mycket i helgen :)

2009-03-05 @ 21:37:26
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0