.:underbart

Helgen är över igen!! helt otroligt så veckorna rullar på fort och helgerna ännu fortare..
Förra veckan gick mycket bra, bättre än jag trodde, och de var riktigt roliga övningar vi hade, dock hade jag ett p-skott på ryggen hela veckan vilket resulterade i "ryggskott".. inte alls skönt för ryggen.. men men den veckan är nu över och helgen kom! Den har varit grym, de har varit DANS med mycket goda vänner! träffat vänner som jag inte sätt sen i sommras :) underbart! Dansade massor med bra och mysiga danser och en riktigt myyys och puss fox.. mmmm jag gillart!! Helgen har även bjudit på massor med skratt så tårarna sprutat, kärlek, vänner, fika med Sofia och goooooda muffins. Nu är de söndag eftermiddag vilket betyder hemfärd till Lv6. Lyfter om några timmar, sista GSU veckan, de känns bra, en överrasknings vecka, får se vad de bjuder på, EN dag i fält är det ända vi vet men de ska nog sluta riktigt bra ska jag tro! Måste tänka positivt som alltid så de är nog inga problem.
Helgen var med ett ord = UNDERBAR
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0