.:C körkort

ja veckan som varit har varit kalasbra.. de kan inte riktigt bli bättre känns de som just nu..har kört massor med lastbilen i stads innerslinga och varit på halkbanan med dem, de var lärorikt att se hur det går när man kör på halt underlag med tung lastbil i endast 30km/h och de gick rent ut sagt åt helvete..
Så säger de vid halt underlag, kör försiktigt!
jaa sen var de ju uppskrivning på måndagen, de gick kalasbra.. de är ju dock bara för det militära förarbeviset som jag nu har tagit c-kort.. men ska inom en snar fram tid ta och köraupp civilt också och skrivaupp också så att jag kan jobba som truckerbrud sen :D
Är riktigt nöjd jag fick massor med beröm, frågade min uppkörningsnisse om han kunde säga vad som kanske var mindra bra och behövdes tränas mer på, d sa han att de fanns det inte utan att han kände sig riktigt trygg när han åkte med mig, att jag hade mycket bra koll i speglar, bra planering av körning och fick alltid i rätt växel osv. han sa även att säkerhetskontrollen var mycket bra, jag visste vad jag skulle kolla, fick med allt och gjorde den i ett riktigt bra tempo :D så jaa de kändes riktigt bra efter alla dessa ord!

Vi har även haft utb i feedback i veckan också och de var riktigt bra och nyttigt att ha de också.. vi skulle då ge varandra feedback i smågrupper, dem som vi oftast jobbar tillsammans med och de var 1. sluta med 2. fortsätt med 3. börja med.. så de var jag Andersson Ström och Hulten!
Fick höra massor med positiva saker att jag är en riktig fighter, att jag inte ger upp, jag peppar oss alla i gruppen på ett bra sätt, är en bra kompis, är glad och sprider glädje, och de som Andersson sa var att man märkte i början vid inryck att jag var lite äldre, att jag hade lite mer erfarenhet, han kände som en trygghet hos mig! Och sen fick jag också höra att jag kanske ibland inte skulle bry mig så mycket om när andra gör fel, men andra tyckte att jag skulle bry mig för att säga till andra var jag också bra på.. De var både svårt och lätt att ge och ta feedback, speciellt när man inte gjort det på det här sättet förr.. men de kändes bra efteråt iaf!
Sen kom de även i torsdags kom en kille fram till mig på krogen och berättade hur snygg han tyckte jag var, och de tackar vi för.. inte så vanligt att man får höra de så de höjde självkänslan :D

Ja veckan har varit riktigt bra med andra ord!

Nu i helgen har de hänt massor med skoj..i går fredag var de hockey derby, Norrtälje - Rimbo! dock så förlorade norrtälje och de är SKAM.. men nästa gång tar vi dem.. jag lackade dock inte ur helt denna gång.. haha kunde behärska min besvikelse.
Sen var tanken att fara hem och dö i soffan men Carran ringde och planerna var feeeest. hem till sveag. och byta om sen vidare till Basse för lite nhl spel och sen vidare till mobergs.. de var riktigt roligt..
En klockren kväll :D kan inte göra annat än att LE!

Idag har jag varit bakis, då vet man att man lever, men de var de lätt värt! snackade massa skit med dreamteamet Carran och Dajjan.. riktigt mysigt sen var de frulle på donken också.. mmmm me like!
Kvällen har spenderats hemma, först suuper god middag tillagad av bästa kocken pappa, sen kom Frida hit och kollade film med mig, eller jaa förlåt Frida för att jag somnade men var mys att ha henne här.. sen kom mamma hem från Egypten också! 

Nu väntar en HEL vecka med LOV det ska bli riktigt skönt, jag ska träffa vänner, träffa lite fler vänner och jaa träffa ännu mer vänner.. de kommer bli en bra vecka! 
Nej nu ropar min underbara säng på mig.. dags att sova, God Natt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0